چرا انتخاب قفل هوشمند،یک انتخاب منطقی است؟
نوشته شده توسط : ali

احتمالا این  روزها مطالبی در مورد فناوری های جدید قفل دیجیتال و قفل هوشمند شنیده باشید و با خود فکر کنید که این قفل ها چه تفاوت عمده ای با قفل های عادی یا مکانیکی دارند در این مقاله سعی شده است به توضیح مختصر ولی کاملی از قفل هوشمند و مزایای کاربردی آن بپردازیم تا بررسی کنید که آیا منزل یا محل کار شما به آن نیاز دارد یا خیر  اگر در خرید قفل دیجیتال دچار شک یا تردید هستید خواندن این مقاله کوتاه خالی از لطف نخواهد بود و کمک شایانی به انتخاب شما در قفل دیجیتال خواعد کرد.

 .

قفل هوشمند

 چرا قفل هوشمند؟

یکی از آشکارترین پیشرفت‌های تکنولوژی در عصر کنونی، ارائه قفل هوشمند است. این نوع قفل تجربه جدیدی در زمینه امنیت، آرامش و حفاظت از جان و مال در منزل، اداره و… را برای شما به ارمغان آورده است. بنابراین این قفل مانند دیگر قفل‌های الکترونیکی فراتر از یک وسیله خانگی به‌حساب می‌آید. این قفل ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که به هیچ‌وجه قفل معمولی نمی‌تواند برای شما فراهم نماید.

قفل هوشمند وسیله الکترونیکی جهت حفاظت از درب ورودی ساختمان‌ها می‌باشد که توسط فناوری‌های WiFi و بلوتوث به کاربران این اجازه را می‌دهد که با ارسال سیگنال‌های امن و کلیدهای دیجیتالی از طریق برنامه نصب شده روی گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و هر وسیله دیگر با امکان اتصال به WiFi  و بلوتوث، قفل درب ورودی ساختمان را از راه دور کنترل و آن‌را باز و بسته نمایند.

 

مزایای قفل هوشمند 

    اتصال قفل هوشمند به تلفن همراه

    باز کردن درب بدون کلید مکانیکی

    مجهز به سیستم‌های امنیتی پیشرفته و آلارم‌های هشدار

    استفاده از رمزهای امنیتی و یک‌بار مصرف

    قابلیت اتصال قفل هوشمند به سیستم‌های هوشمند سازی منزل

    بسته شدن اتوماتیک قفل هوشمند

    قابلیت اتصال قفل هوشمند به آیفون

  در صورت اتمام باتری  منبع تغذیه اضطراری

غیرقابل نفوذ بودن

 ظاهر لاکچری و زیبا

 

 

قفل هوشمند

 

این قفل به‌ سادگی روی انواع درب نصب می‌شود. درب‌های دارای قفل هوشمند را بسته به نوع دستگاه استفاده شده می‌توان با کلیدهای معمولی، وارد کردن رمز عبور، اثر انگشت، کارت RFID یا کنترل از راه دور باز یا قفل کرد.

بدون شک قفل هوشمند یکی از بهترین سیستم امنیتی برای منزل و دفتر کار شما به شمار می‌رود. این قفل یک دستگاه الکترونیکی هوشمند با قابلیت Wifi یا بلوتوث، است که امکان باز و بسته کردن درب با استفاده از سیگنال‌های ایمن ارسال شده از تلفن همراه را برای کاربران فراهم می‌آورد و علاوه بر موارد ذکر شده دارای آلارم هشدار، رمز یک‌بار مصرف، بسته شدن اتوماتیک است.

 

گروه بازرگانی کارن شماره یک در قدرت نام تجاری، شاخص کیفیت و در جلب رضایت مشتری می‌باشد به همین خاطر سرلوحه تعهدات خود را مؤلفه‌های ذیل قرار داده‌ است:

  • خوش‌قولی: یکی از خصوصیات بارزی که کارن برای خود ترسیم کرده‌ خوش‌قولی است و وقتی به مشتریان عزیز قولی میدهد، در هر شرایطی به آن پایبند خواهد بود.

  • صادق بودن: بدون شک کارن صادق بودن را بخشی از تعهد جدایی‌ناپذیر خود به‌حساب آورده‌؛ چون باور داریم صادق بودن، نردبان رابطه دو طرفه کارن و مشتریان محسوب می‌شود.

  • مسئولیت‌پذیری: ما زمانی می‌توانیم بگوییم متعهد بودیم و به هدفمان رسیدیم که در قبال مشتریان مسئولیت‌پذیر باشیم و برای همین کارن به‌صورت 24 ساعت حتی در ایام تعطیل به مشتریان گرامی خدمات ارائه میدهد.









:: برچسب‌ها: قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: